zondag 5 augustus 2007

verdomme da was fun .

nu zaterdagnacht 3u 15, juist thuis van try out in wemmel ,
EN VERDOMME KEB MIJ GOE GEAMUSEERD DAAR !!!!!!
Heel de feedback van iedereen krijgt ge deze week nog wel , maar ik had het geluk laatste te zijn .
En het was een try out dus ( ge moogt zeggen wa ge wilt want ge staat daar vo dingen te proberen )
En da was lang geleden , ik had mij voorgenomen omdat gerrit deze middag een wedstrijd met notebooks gedaan had , als de andere komieken optreden schrijf ik gewoon ieder onderwerp op waarover ze het hebben en ik laat ook in mijn set ieder onderwerp terugkeren , heb ik één vergeten , dan mocht het publiek mij daarop aanspreken en deed ik er ook wel iets rond .

Het was een klein publiek maaaaaar een zeeer tof publiek .
En die impro stand up vanavond ewel , twaren voor mij allezins een vreet geestige twintig minuten.
Nu bij de thuiskomst begin ik echt te voelen hoe leuk ik het zelf vond dus bij deze
Dank u Wemmel.Dank u wemmel .Dank u wemmel.dank u wemmel ....
Voor de very nice stage ervaring ....

3 opmerkingen:

Nath zei

Yo van de sneakerfreaker nogmaals, zeer sterk optreden by the way vond het zeer geslaagd, net als van uwen maat Bert G.

Dus respect

Nath

Anoniem zei

merci! Het was zalig, de max, platgaan!
Ik hoop da ik in de toekomst nog enkele zaken op poten kan zetten met jullie!

Anoniem zei

Trouwens, kan dat zijn da u notitieboekje nog bij ons ligt?