maandag 4 juni 2007

greep uit de lange week 5



En ja , hij doet het weer ,
de computer is gemaakt , en alle lof gaat naar thé godfather of tha house .
Mijn pappa is de beste , mijn pappa is de slimste en mijn pappa kan bijna alles vermaken .
Juist zoals een echte vader moet zijn !!!!!!

En dus wordt het nu snel tijd dat we greep uit de week en een half doen hé .

Meneer de uil is er niet vandaag, hij is naar de welnesse kliniek om enkele botoxspuitjes te gaan halen ,

(ouderdom hé) maar geen getreur, vandaag hebben we de wendy van wanten van het sprookjesbos te gast
"Mevrouw de ooievaar"( en mannen let op want het is een trekvogel hé);)

We pikken de draad op in Meeuwen waar er een komedie kroegentocht plaatsvond .
Op drie verschillende locaties moest er gelachen worden , en u kan het al raden , kheb na lange tijd der weer eentje meegemaakt , een kakoptreden , op de bakkes gaan , zoals ik het dichterlijk zou zeggen "de comedy was aan het sterven in mijn lijf . maar na een goede reanimatie backstage is ze er toch weer bovenop geraakt .
Maar ze mocht niet meer werken die dag van de dokter ......

DE zondag was er zoals gewoonlijk dna

Dinsdag ,woensdag en donderdag waren we te gast in de kinepolisen van antwerpen , gent , en hasselt ......
daar was telkens een voorstelling van fideaverzekeringen en fiscale voordelen en leningen , voor jonge mensen .
En wij mochten daar 10 minuutjes voor en tien minuutjes na impro doen .
Ewel twas nen keer iets anders ,leuke afwisseling .
En zeker als ge weet dat miss Evi Hanssens presentatrice was .
Ewel tis een toffe madam .

Zaterdag werd ik verwacht op een trouw in de eskimo fabriek van gent , waar er van mij verwacht werd de boel een tien tal minuten op te fleuren met wa comedy en er was ook een gedichtje dat ik moest voordragen .

Dit gedicht was geschreven door de dame in het witte kleed als ze twaalf jaar was .
Ik had er al een beetje schrik voor , of dit wel allemaal zou aanslaan op een trouwfeest , zo rond 20u 30.
Maar ik had goeie moppen geschreven rond huwelijken en ging er zelfverzekerd naar toe .Ik had in mijn hoofd een back up plan voor moest het niet werken .
BACK UP PLAN WAS : twee bundels met liefdesgedichten voor de trouwers in een romantische bui te helpen , en dan tot slot haar eigen werk voorlezen .

Ik kwam op de parking toe en......
kbegon te zweten , aan de auto's te zien ging dat geen gemakkelijk publiek zijn .
Het geluk was aan mijn kant dat ik dus de brave moppen gemixt heb met gedichten en dat het wel zeer goed meegevallen is .

De eerste tien minuten na het optreden was er iets dat niet klopte in mijn hoofd .
Iets voelde niet juist .............
Natuurlijk er was geen podium .
Maar buiten dat moet ik de mensen van daar nog bedanken , voor mij daar zo goed te ontvangen en bij te staan .

En dit had ik ook nog niet tegen de dame in het wit gezegd en het mag gezegd worden,

U TROUWKLEED WAS SCHITTEREND !!!! MIJN NUMMER IS 0497/++.++.++

En dan was het vliegens vlug richting buster ...
En ik weet dat er enkele mensen aan het wachten zijn op het verslag daarvan ....

Wel mensen geduld is nen schone deugd (zeggen we langs ier )

Morgen een apart verslag van de buster op deze blog .

En normaal sluit ik af met een droog mopje maar deze keer heb ik het niet gemaakt , t'is gewoon geniaal .

En tis ook wel een droog koekske maar de garnituur isssss.....

Geen opmerkingen: