woensdag 27 juni 2007

LAY DOWN TRAGEDY

Nog een grote week en het is zover .
Het inwendige van mezelf is plots compleet veranderd .

De spanning stijgt in mijn lijf en de teksten en beelden stoppen niet meer met door mijn kopke te razen .

Twijfels en zelfverzekerheden wisselen meer op één dag dan de hoeveelheid verschillende brillen dat Elthon john ooit gedragen heeft in zijn leven .
Toch blijf ik die mens eeuwig dankbaar omdat hij de meest kitschie clip allertijden gemaakt heeft .
Bij het nummer nikita: een homo dat nog niet uit de kast gekomen was , met rolls roys en lange bontjas aan , die alle vrouwen probeert te versieren .
Steek er dan nog een jaren tachtig waas op en ....
Beste clip allertijden .

Maar ik weet dat het zal lukken , de twijfelmomenten zijn gewoon normaal denk ik .

Angst dat zich plots een weg vreet door het hele proces dat zo een show met zich meebrengt.
kmoet wel zeggen , ik heb zwaar getwijfeld , ik wilde hem overlaatst nog afblazen .

Ik had het gevoel dat ik er niet meer volledig achterstond .
Maar na wat nachtelijk werk en veranderingen mag ik trots zeggen , t'is zo dat ik hem nu wil , mijn eerste grote show .

En het is cabaret hé , nu de repetities begonne zijn voelt het wel goed .
Het voelt zelfs super !!!!!!!!

Voor een groot uur is plots dat hele podium voor mij .
Tijd om te genieten , tijd om te vertellen , tijd om mijn ding te doen , geen rush van , moeten scoren zoals dat bij standup soms is .

Verwacht ook geen stand up want dat is het zeker niet .
Het is echt cabaret zoals ik het zie .

Er zit humor in , maar ook veel rustige serieuze stukken , ik ben soms mezelf en soms een typetje , ik speels soms met het publiek en plots is er een sketch en dan plots theater en zie ik jullie dan eventjes niet . Er zit muziek en live zang in . Ik vertel verhalen en probeer er soms een boodschap in the steken ........

Kortom als je komt , verwacht geen avondvullende show van een stand upper , want dan kom je bedrogen uit .

Voor mij is cabaret ,wat vooral vele jaren geleden zag .
of bv. hoe één van mijn grootste helden aller tijden zijn publiek kon boeien op tv .
DE GROTE WILLEM RUIS SHOW .
Ieder vrijdag vijf uur lang was iedereen en ook ik aan het scherm gekluisterd .
Zang ,dans, humor , emotie ......
oooooooo man wat was hij daarin een krak .

En ik moet veel mensen bedanken die me al geholpen hebben dermee .
En Ook bedankt voor al die vele mensen dat al gemaild hebben om te zeggen dat ze komen .
Voor iedereen die zich al heeft aangemeld ,voor dinsdagmorgen krijgen jullie een persoonlijke mail met details en onder welke naam dat jullie je moeten melden als jullie aanwezig zijn .

Indien jullie die niet ontvangen laat mij iets weten , dan wil het zeggen dat er ergens een foute ingeslopen is . (eerste keer dat ik zoiets doe en kverwacht der mij wel aan )

Voor mensen die komen en nog niet gereserveerd hebben , t'is gratis maar aanmelden op voorhand moet!!!! via mail . En er zijn niet zoveel plaatsen meer vrij .
bram_vanden_broecke@hotmail.com .

Na efkes mijn toestand meegedeeld te hebben ga ik nu weer verder .....
IK blijf vanaf nu af en toe iets posten hoe ik de laatste dagen voor mijn grote debuut meemaak.

3 opmerkingen:

Yorgo zei

kheb het volste vertrouwen in u !
kweet zeker dat ge da goed gaat doen !
echt waar.Ksteun u volledig vriend !

Petra Truant zei

omdat ik niet clichébevestigend wil zijn, denk aan mij en alles vlot gelijk niets.

haha :p

doe gewoon je best, das al wat je kunt doen, maar da weet jij ook wel he, dat moet ik aan ons Brammeke nie mer zeggen :)

Anoniem zei

Succes alvast!