dinsdag 1 april 2008

oké dan

Op vraag van veel mensen maak ik deze slapende blog weer wakker ;)( of ik zal toch mijn best proberen te doen).1 verslagje per week zal toch moeten lukken héhé .
Dus wat waren de hoogtepunten van de week :dinsdag en woensdag waren schitterende dagen want ik mocht de comedymarathon in de stadschouwburg openen .Voorgangers die deze taak al eens op zich genomen hadden waren grote mensen zoals begijn lebleu en Sven Eeckman . zoals je ziet op de affiche waren het allemaal schitterende artiesten waar ik mocht tussenstaan maar bovenal zijn het allemaal schitterende mensen waar ik ongeloofelijk veel plezier mee beleefd heb die twee dagen .Bij deze bedankt gili voor de schitterende dagen .

Dan was er gisteren in Zemst een comedywedstrijd ten voordele van make a wish , AND I WON WIHIEEEE , als winnaar ging ik naar huis met een gloednieuwe koffiezet en een zeer goed gevoel .
Ik vond de rest van de deelnemers ook allemaal zeer sterk met een extra vermelding naar Tom Cools . Het was weer een gezellige avond met zen allen .
IK moet zeggen khad het wel niet verwacht , wat me wel deugd deed na mijn optreden gisteren en na het overlopen van mijn week was dat ik nu na een jaar en een beetje het gevoel krijg dat ik mijn wijze van stand up , zoals ik die wil brengen, een klein beetje onder de knie aan het krijgen ben . Laat ons zeggen dat ik me na een jaar op 15 procent zet , dus er is nog veel te leren tegen dat ik geslaagd zal zijn maar een kleine glimlach heb ik al , en nu nog enkele jaren doordoen en misschien kom ik dan in de buurt van mensen zoals bert gabriéls , henk rijckaert, thomas smith , alex agnew , piv huvluv en ..........
NEN MENS MAG TOCH EENS DROMEN He .

voor de mensen die me deze week aan het werk willen zien
1 april breda
4 april zelzate (gesloten voorstelling )
5 april mc in de buster met als hoofact BERT GABRIELS
6 april hooglede joc ' de prik' met als hoofdact XANDER DERYCKE
8 april gent meer info www.musicmaniacs.be

tot volgende week en bedankt aan Dries en Klaartje voor de support in Zemst .

1 opmerking:

Anoniem zei

Something at me personal messages do not send, a mistake what that