dinsdag 22 april 2008

Bart kaell rules

Jaja u leest het goed Bart kaell heeft met zijn podiumprestatie woensdag mijn volle artistieke respect gewonnen .
woesdag was hij te gast bij ons op een musicmaniacs en dit wel voor een optreden te verzorgen voor een hele grote hoop zatte studenten .
Waar ik nu eens van dacht op voorhand "dit gaat hier nu nen keer slecht aflopen" , heb ik me totaal vergist .........
Hoe meneer kaell die bende 35 minuten volle entertainment gaf en hoe hij iedere keer op het perfecte moment wist wat te doen zonder dat het voor een leek opvalt zodanig dat het volle ambiance blijft ,
zonder maar 1 sec over te top te gaan waardoor je zo een aartsmoeilijk publiek heel snel kan kwijtgeraken en tegen jou krijgen , ewel daar heb ik maar 1 woord voor "RASARTIEST" . Het is eraan te zien dat die mens al 25 jaar op de planken staat .'foto's volgen'
In het begin van de week mocht ik natuurlijk de rol vertolken van danny in de film grease ....... ewel al zeg ik het zelf IK VONDT HET SUPER ,één van mijn moeilijkste opdrachten tot nu toe maar als er een hele cinemazaal tijdens een film staat de dansen en mee te doen , da doe wel iets met nen mens dat ge ze zover krijgt .
Woensdagavond was er dan nog comedy op kot in geel , een heel tof project op poten gezet door het cc van geel en de studenteverenegingen , zeker voor herhaling vatbaar en zeker omdat het een super publiek was die echt wel volledig meeging in comedy , vraag maar aan joost van hyfte die er maar niet genoeg van kreeg en terecht op het podium bleef staan .
En al de rest van de gigs van deze week waren ..............leuk .

deze week ben ik te zien
22april alma leuven (music maniacs)
25 april comedy middelburg
26 april comedy (privé verjaardagsfeest)
30 april comedy wijnegem
1 mei comedy in loenhout (ook piet de praitere)
3 mei presentatie muziekfestival (info volgt)

meer info over deze optredens zijn te vinden op
www.musicmaniacs.be
www.bonebookings.be
www.123comedyclub.be

2 opmerkingen:

quinten zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
defrosenchampagne zei

elakes, aanpassen die boel