dinsdag 6 mei 2008

gratis cd



jaja het was weer een leuke week , of moet ik zeggen twee weken .
leuke jeugdhuizen gespeeld , kleine kindjes nieuwe woorden aangeleerd, hier en daar wa nieuw materiaal kunnen testen .
en natuurlijk weer een paar schitterende musicmaniacs optredens meegedaan .

Aangezien dat ik bij de music maniacs een hoop prijzen mag weggeven zal ik dit maar op deze blog ook beginnen doen .
Prijs van de week : EEN GESIGNEERDE CD VAN DE GLIMMERS ( ja hun laatste nieuwe )DIE ZE MET VEEL LIEFDE VOOR JULLIE UNIEK HEBBEN GEMAAKT .

Dus voor de mensen die hem willen winnen , het grappigste of origineelste berichtje dat onder dit bericht wordt gepost is de winnaar .
maandag maak ik dit bekend .
Waar kan je me ondertussen aan het werk zien
6 mei diepenbeek met onder andere GET READY
7 mei diepenbeek met onder andere 2 FABIOLA
9 mei hilversum (comedy )
10 mei denderleeuw (comedy)
11 mei gewoon aanwezig in den joker ;)

tot maandag met meer prijzen , winnaars en datums

8 opmerkingen:

Anoniem zei

grappig

Anoniem zei

ORIGINEEL, in zn geheel
zo veeel, je kijkt bijna scheel !

GRAPPIG tot in het extreme,
zo veeel, je moet er bijna van wene !

( en da laatste was voor onze Antwerpse vrienden, met t accent en al ! )

en met daw toch bezig zijn;

er was eens een Antwerpenaar met veel gesten ( no offense ) en die vertelde:

'Antwerpen zijn wij, en de rest is parking'

waarop een minstens even fiere Kortrijkzaan antwoordde:

'Kortrijk zijn wij,
en de rest is boerderij !'

een laatste voor t'af te leren en ik val in herhaling:

deze message voor Bram-ten-te-ren,de coolste vent die ik ken !!!

Give it to me baby!

Anoniempje a.k.A your UltFant : )

(doch bekend bij Bramtamteram himself )

Anoniem zei

Glimmen, glammen, glommen,
die CD heb ik zo gewonnen !

Een engel of een enkel,
ik heb liever venkel!

Een wandeling met de hond,
kijk uit voor de stront!

Bellende moeders kunnen zagen,
je gaat t je nog beklagen.

Deze zever zuig ik uit mn duim,
op mn pint staat er schuim.

Mijn sigaret is bijna op,
ik smijt ze buiten, flop !

Het gedichtje is nu gedaan,
ik wil die cd in mn kamer zien staan!

De muziek wil ik uit mn boxen horen,
zodat de buurman kan verder boren en mij niet meer hoeft te storen!

Anoniem zei

Hey,
ik kwam hier toevallig langs en las de reacties, zelf ben ik niet geintereseert in de CD, aangezien ik van een totaal ander genre houd.

maar ik denk dat het voorlopig tussen anoniem en éééllèèène gaat : ) - grappig is zeker ! sorry klaartje...

Leuke blog heb jij Bram !!!! veel succes met je optredens

Liefs,

Sara

Anoniem zei

grappiger

Anoniem zei

Hoi Bram,

Merciekes nog voor de pintjes en de hamburger! Goe gedaan in MusicManiatent in Diepenbeek! Ik zag dat ge ervan genoot :).
Hopelijk tot gauw op de campus... ik doe een belletje en dat komt dik in orde!

Grtz,
Lieve

Anoniem zei

zeg vriendeke,

Hoe zit dat met jou blog man, wilt ge nekeer maken dat ge dat spelleken hier nekeer aanpast...
t'is niet te schatten maar uw belofte om elke week iets te schrijven...

Allé ge kunt zien dat u fans uw reilen en zeilen kunnen volgen hé...
Verwen je fans moppie...

Klaartje

Anoniem zei

Ochtend Erectie in overpelt