woensdag 12 september 2007

5000

Wat een schoon teken om het nieuwe seizoen te starten , 5000 hits , thanks to all the mensen die maar blijven hitten .

Zoals gezegd heb ik mogen les gaan geven in overpelt .

Masterclasses impro , nog nooit had ik aan zo een jonge volwassenen les gegeven en ik had er wel wat schrik voor , maar het tegendeel werd bewezen , hoogstaande impro heb ik daar zien ontwikkelen waar menig improspelers van Bélgie en Nederland met verstomming naar zouden staan kijken .

Ben zo fier op mijn klasje , bij deze wil ik ze ook bedanken en ook de rest van de kampleden en lesgevers voor een ongelooflijke week met heel mooie herinneringen .

En ja ik mis mijn klasje ................

Daarna ben ik onmiddellijk vertrokken naar nederland om mezelf wat bij te scholen en vooral ook veel naar andere te gaan kijken .

En man heb ik veel geleerd , een nieuwe kijk op comedy gekregen en dan vooral op het stand up gedeelte , en dankzij een zeer aardige dame die me zo wat begeleid heeft naar de hotspots ben ik echt merkbaar een andere wending ingeslaan op dat gebied .

En dat resulteerde direkt in een super optreden vrijdag in Anzegem .

Waar we met drie comedians te gast waren : stefaan, peggy en mijzelf .

Iedereen heeft daar schitterend gespeeld , en mijn verbazing was zo groot als ik van het podium stapte was ik welgeteld een uur bezig geweest .

Nederland werpt zijn vruchten af en nog geen beetje ook .

Merci Anzegem voor de zalige avond en de zeer goede ontvangst .

Mercikes mirthe voor alles . http://www.mirthebron.nl/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh Bram,
Dat is dus keilief!
Ik mis je ook, het was een supertoffe week, veel bijgeleerd en vooral heel wat afgelachen.
X
Noralie

Joke's Blog zei

héééj,

ook al had ik geen les van je,
ik vond je super!

P.S. Is het mijn leuke foto dat ik getrokken had ;)

Blijven lachen!
Je bent super!

Groetjes Joke