woensdag 12 september 2007

nieuw seizoen music maniacs van jim tv

En inderdaad dit begint ook weer aan een nieuw seizoen , en wat voor een seizoen zal het worden .......
Met veel optredens van minderbekende namen , bekende namen , coverbands , en djs ....
En we starten op 20 september in mechelen met een student welcomconcert .
Met line up: tristand ( super hippe rock band )
tracy lane ( één van de beter coverbands dat de grote markt in lichterlaaie zal zetten met nummer van faithless tot van halen tot .........)
Wil je van de partij zijn en feesten , gsm's winnen , ipods in de wacht slepen ,en nog veel meer kom dan om 12u30 naar de grote markt en we bouwen samen een zwaar feestje .

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tracy Lane, had er nog nooit van gehoord, maar wauw! Echt wel klasse-groep!!!

Bram zei

inderdaad , heb er ook erg van verschoten , ik kon mijn voeten nie stil houden , en mijn gat is nu stijf omdat ik het teveel heen en weer geschud heb .
Big up for tracy lane , wereldband echt waar .
Maar ben wel benieuwd wie je bent , laat je email achter , zo kan ik ook al de optredens naar jou doorsturen van nog andere schitterende optredens ;)