woensdag 19 september 2007

yihaaaaaa

Het kriebelt , het moet der uit , ik moet dringend weer op een podium .
Mijn congé heeft me goed gedaan maar nu snak ik echt weer naar het podium,
naar de belangstelling , naar het mensen entertainen en een glimlach op iedereen zijn gezicht te toveren .
En ja we vliegen der goe in Donderdag gaan we van start in mechelen op de grote markt 13 uur
daarna om 18 uur speel ik met dna in zeebrugge , jammer genoeg een gesloten voorstelling maar niet getreurd , vrijdag zitten we in oudenaarde , en voor de mensen die zeggen verdomme , ik had nu al iets gepland NIE ERG , zaterdag is alles te bewonderen in melle .
En zondag , ja zondag is het stand up dag in de joker voor mij .
dus ge ziet geen exuses om niet op te dagen ergens deze week .
Voor al de juiste uren en adressen kan je terecht op de site van 123 comedyclub
http://www.123comedyclub.be/ klik daar het woord agenda aan en u weet al wat u nodig hebt om tijdig op de juiste lokatie te zijn .

Voor mensen uit de streek west vlaanderen die eens gratis een optreden willen meepikken , ik ben mijn rijbewijs kwijt maar zal het terugvinden op 8 okt ;), dus als ge zin hebt om mij te voeren en zo gratis inkom en drank in de wacht te slepen , en vervoerskosten betaald . laat mij iets weten ;)
En ik zie jullie wel allemaal ergens één dezer hé lieve bloglezertjes
let the party begin
greetz bram

En allé nog een fotoke bij de tekst anders ist alleen maar letterkes , en da leest nie zo gemakkelijk hé . Foto is inderdaad van bram in leraarspositie bij zijn schitterend klaske , die hij nog altijd de evaluatie moet doorsturen . ( het komt eraan jongens ) jullie waren geweldig .En geef toe da ik wel sta met nen vleugelpiano aan mijn vingers hé hahahaha

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Iel schoon... vraag is natuurlijk of ge er ook op kunt spelen??

Gerrit zei

Een chance dak nen dwerg ben bram. Dan lijkt da fotoke zo veel groter opeens.

Anoniem zei

OOh weer een fotoke van onze improbende, mis de hele bende echt verschrikkelijk!

X
Noralie

Anoniem zei

evaluatie komt eraan MY ASS.
eh we missen u eh bram ;)