vrijdag 27 april 2007

week 1

En dan nu een greep uit de week .
Maandag was echt wel fun zeker s'avond , dan was ik geselecteerd voor het Amsterdams kleinkunst festival . Hupsakéé ik naar Amsterdam ,het was echt leuk en mijn eerste vijf minuten waren goed tot ik een teken kreeg dat ik nog twee minuten had . Ik vond vanmezelf dat ik goed aan het presteren was maar toen , na die vijf minuten begon ik mezelf te verliezen omdat ik nog teveel wilde scooren die laatse meters .
Maar hey , je leert maar met vallen en opstaan . Tegen dat ik thuis was stond het uurwerk al over vier . En ja hoor ik moest er heel vroeg uit, 8u30 om precies te zijn.

Sinds vorige week mag ik de live tour van jim tv presenteren naar hogescholen toe .
Die heet music maniacs tour . Echt wel super fun voor te doen . de groepen aankondigen , het publiek wa opwarmen , ............

Dinsdag was de afspraak in leuven , manne wa een ambiance daar ,echt een leuke sfeer,
het volk weer met flauwe smoesjes naar het podium gelokt , o man i love this job,

Ook was ik die dag zwaar onder de indruk van de muziekgroep cookies and cream ,
Ik was zodanig onder de indruk dat ik zelfs tot twee maal toe hun naam verkeerd uitsprak , in plaats van cookies zijn ik coffee's .................héhéhé maar twaren toffe mannen ze
het was een lange maar plezierige dag .

Woensdag , volgens q music uitgeroepen tot warme woensdag .
En ik zal het geweten hebben , met de jim tour zaten we in een kelder in antwerpen .
Bakken jongens , weinig volk , vreet goe sfeer .Groepkes als asimov en tripoli die mij onbekend klonken in de oren ,deden wel enig ritme in mijn lijf loskomen . De rest was ook goe ze héhé .
Da was daar rond 22u gedaan en mijn maatekes van a'pen waren afgekomen , mercikes daarvo mannen . Nog een pitta'ke gaan eten en wa zeveren , gewoon nen gezellige dag en avond ..;;
zoals er nog veel mogen zijn .

donderdag , vandaag ,wa is dan het intrassantste ook al weer ,
NATUURLIJK MIJN BLOG IS GEBOREN ..........

2 opmerkingen:

Marleen zei

Hey Bram,

Dikke proficiat met de geboorte van je blog! Je hebt alvast 1 trouwe lezer!

Doedanoggoe!


Marleen

Bram zei

hey marleen
ge komt toch zien hé den 18 sten in tinnepot ????