donderdag 11 oktober 2007

hupla eerste post na een leuke maand

inderdaad hier ben ik weer .
Even vertellen hoe het de laatste maand allemaal gelopen is hé
Veel mogen doen deze maand waar er zeer goeie optredens inzaten , middelmatige, en twee aa drie beschaamende (majaa .........)
met de impro optredens heb ik me al kostelijk geamuseerd melle was zalig , ééntje om nooit te vergeten .
Hogeschool in gent was kwa impro ook wel vreet leuk .
Kwa stand up waren er hele leuke en minder leuke, kafféé het schaap sprong er uit , maar ook vlamertinge was super leuk , en gisterenavond onverwachts in de trukendoos van gili gespeeld en die was echt, echt ,echt super plezant genieten op het podium van het eerste tot het laatste moment .
De jimtv waren ook weer zoals altijd heel leuk (echt een toffe bende da )
En het lesgeven vindt ik ook wel leuk .
En nu straks naar lokeren dan tot zaterdag naar nederland en zaterdagavond speel ik in deinze stand up en dan wordt het weer een paar jims in de week .
voila .
Uitgebreide verslagen van de optredens kan je wel lezen op startup blog , blog van stefaan , apostel zijn blog en de rest en die staan allemaal in mijn links .
Als da nie gemakkelijk is
wilde een boel fotoos posten bij dit verslag , maar het werkt blijkbaar efkes niet , dus hou het in de gaten , ik smijt ze der wel op .

1 opmerking:

Unknown zei

't schaap was inderdaad geweldig!!
X
Noralie