dinsdag 8 mei 2007

evaluatie buster

Zaterdagavond was het dan zover , mijn eerste keer buster .
En ook mijn eerste keer dat ik heel veel nieuw materiaal bracht in een lange tijd .
En voorwaar ze hebben echt wel gelachen .... jaja

IK had tien kleine nieuwe stukjes en ik had me voorgenomen , als er drie bruikbare dingen tussenzitten zal ik heel tevreden zijn .
Maar naar eigen gevoel had ik er vier , die weliswaar noch goed moeten bijgeschaafd worden maar waar ik de lach kreeg waar ik het wou .

Na evaluatie met een paar komieken bleken er zes zeer bruikbare stukken in te zitten, kom dat tegen .....
Bij sommige stukjes had ik niet echt een goed gevoel maar achteraf gehoord ging de zaak daar toch in mee . Dus wat rest mij nu te doen herschrijven tot ik er een goed gevoel bij heb zeker .
Want het draait nog allemaal om het fun element als ge op een podium staat , dus moet ge een goed gevoel hebben bij wat ge verteld . ( vind ik toch).

nu de andere komieken : veel nieuwe mensen gezien waar ik met plezier naar heb gekeken en geluisterd . En zeker naar de gerrit ,goe materiaal ,podiumvast, zeer gevat inspelen op het publiek ,......
jaja khad er al van gehoord van diene gast en ben nu zeer blij dat ik hem eens heb zien spelen .

Peter , ewel jong ik wist niet dat ge nu ook stan-up deed, voor het weinig speelervaring een sterke vertoning neergezet, en vond het zeer goed dat ge bij korte set gebleven zijt en nie nog drie minuten bijgeluld heb zoals ik bij mijn eerste voorstellingen . zoals we daar besproken hebben teksten nog wa bijwerken en pauze's en de rest volgt vanzelf .

Ine , ge zijt al een goe stuk vooruitgegaan sinds de eerste keer dat ik u gezien heb enkele maanden geleden (de rest voor jou volgt vrijdag ;)

OOk eerste maal evi aan het werk gezien , ewel ge zijt een straffe madam !!!!!!

En dan was er da wit klakske op het podium , en onder da klakske zat JERRE , en nu vergeet ik hem nooit meer die naam . (sorry jerre )
Een heel leuke vetreller die echt alles goed aan elkaar hangt en zeer goed kijkt naar zijn publiek en er ook zeer gevat op reageert.
ik heb met plezier zitten luistern naar die gast !!!!!


Voor olly was ik juist te laat maar heb hem al menig malen aan het werk gezien en da kan gewoon nie slecht geweest zijn daar .

En dan nog den bert (keb daar geen woorden voor ...of toch?) SUPER/MAN

HET WAS EEN HEEL LEUKE AVOND EN BEDANKT AAN DEN BUSTER DAT WIJ DIE KANS KRIJGEN OM VOOR EEN LEUK PUBLIEK NIEUW MATERIAAL TE TESTEN .

Geen opmerkingen: