vrijdag 4 mei 2007

week 2

T'is nu vrijdag en nog rap een greep uit de week .
T'was me wel een leuk weekje , zaterdag was het Hofstade ,
Zondag Brugge, dan de rest van de week heb ik zeer goed doorgewerkt aan mijn cabaretshow ." jajaj hij is er bijna ", hou de blog maar in het oog .
Donderdag was er dan kinepolis en het weekend ziet er verdomd leuk uit ..
Zaterdag start ik in sint katelijne waver waar we met de jim tour te gast zijn .
Wie zin heeft het is in de middag en één van de artiesten is ronny mosuse .
Allen daarheen .
Volgens mijn planning zou ik daar rond zes uur gedaan hebben en dan heb ik net de tijd om bij anneke in putte iets te gaan eten ..(nu ik toch eens in de buurt ben )
T'is al veel te lang geleden dat ik ze nog gezien heb en kzie der echt naar uit .
Daarna richting buster om nog wat nieuw materiaal te testen ...
En dan feestje in a'pen ,aangezien ik maar om 19 uur op de training van dna moet zijn zondag denk ik dat het wel eens laat zou kunnen worden .
HAVE A NICE WEEKEND AND SEE YA MONDAY.....

4 opmerkingen:

Gerrit zei

Manmanman, net die reclame van Belgacom gezien... nu ga ik elke keer aan uw grap moeten denken.

Bram zei

Ha alléé , kvond da nu één van mijn minste moppen van zaterdag ,khad em al geschrapt, maar als ie toch blijft hangen, zal ik hem der toch nog eens insmijten maar dan anders geformuleerd .zelfs als het nen slechte mop is en hij blijft hangen in sommige kopkes dan is hij al ietsje beter ..
zeg doe dat goe hé vrijdag gerrit,en jan bart en latif, voor jullie ga ik duimen .

Jan-Bart De Muelenaere zei

Héhé, bedankt.
Trouwens, ken ik die belgacomgrap ook?

Bram zei

nee jan bart ge kent hem nog nie twas echt allemaal nieuw materiaal dat ik voor de eerste keer bracht ,buiten aanslagen ;)had ik al één maal gedaan .
En steek u gsm nie ver weg hé vrijdag want zodra we gedaan hebben in de arendberg zullen ik en stef wel heel nieuwsgierig hoe het daar afgelopen .
dus zodra dat wij kunne bel ik u op .

En voor de rest verslag van dit weekend staat er morgen op .eventjes te veel last met mijn nieren gisteren en vandaag om productief te zijn .
Eerst baxterke halen morgen en dan ben ik weer tip top