maandag 14 mei 2007

week 3


Jaja het is maandag dus tijd voor greep uit de week .
Vrijdag was het weer dna in de Arendberg, en niet zomaar een voorstelling ...
Een uitverkochte voorstelling ,en dit was nog niet alles , het was ook mijn eerste copresentatie dat ik voor dna mocht doen samen met stef .

Ewel , dat presenteren, das nog nie zo gemakkelijk ze , juiste suggesties vragen,spelletjes op juiste moment afronden en ...,
Het was niet echt denderend te noemen .
Hey ,maar nu weet ik teminste hoe het niet moet en kan ik de volgende keer doen hoe het wel moet HA ;)

Over het improspel daarintegen kan ik veel positiever zijn , er was tussen al de spelers veel spelplezier , het publiek lachte goed , we hebben zelfs een bisnummer gedaan ....en line heeft meegedaan aan de slechtsdenkbare !!!!!!!!

Voor de mensen die dit spektakel gemist hebben , vrijdag 18 mei theater tinnepot in gent . ALLEN DAARHEEN

Zaterdag was het weer vroeg opstaan .
Zoals jullie weten was ik vroeger vuurspuwer van beroep .
Ik kreeg telefoontje deze week of ik niet wilde meewerken aan de nieuwe trailer voor het nieuwe seizoen voor fata morgana .
En ja hoor , zaterdag middag stond ik daar op Géna Lisa haar oprit enkel vlammen te blazen . Dit allemaal is te bezichtigen op 3 juni op tv 1 .
.


Zaterdagavond was het dan Eurosong festival , en we hadden met enkele leden van dna afgesproken om samen te kijken en een gokje te wagen wie er het best de uitslag kon voorspellen
Voor mij was er één uitschieter en dat zullen de mensen waar ik zaterdagavond mee doorbracht geweten hebben .
Ma ge kunt mij geen ongelijk geven hé , bekijk da kleedje.....
De volle pot van 4 euro en 60 cent heeft petra gewonnen . nen dikke proficiat daarvoor .


En zondag heb ik over een blauwe vogel gedroomd ... raar hé......

1 opmerking:

Petra Truant zei

Hoezo over een blauwe vogel dromen is raar?

dat doe ik dagelijks...