zaterdag 26 mei 2007

multi media awards te kortrijk

Even een rappe tussenstop in dit drukke weekend .
Het is nu vrijdagnacht en ik ben juist thuis van de multi media awards .
Inderdaad u leest het goed ? een echte awardshow die gepresenteerd werd door mijzelf .

Over multimedia weet ik niks , de ballen , daarom dat ik daar heel de dag aanwezig geweest ben om enkele lezingen bij te wonen en om een idee te krijgen wat er in een multimediahoofd omgaat .

Wel ik ben niets wijzer gekomen dan ik al was (this shit is way over my head guys), buiten dat die computerdudes geen nerds meer zijn , ongelofelijke dingen met computers kunnen doen en dat gollum van in lord of de rings ,3d animation is en dus niet echt bestaat .

De uiteindelijke show verliep heel vlot , het was wel een echte presentatieJob waar ik eigenlijk de grappige noot moest inbrengen , maar die ik meer als presentatieJob zag of als comedy job .

Een awardceremonie is zowiezo al moeilijk om er een grappige noot tussen te brengen ,en ik was zo onder de indruk van al de genomineerden dat ik het niet gepast vond om over hun ontwerpen grapppen te beginnen maken .

Mijn inleiding was goed , kort en bondig , mijn copresentatrice met Leen Deprez was goed , mijn kort tussen intermezzo was goed en de hele verloop van de show kwa namen van genomineerden en winnaars noemen was goed , en het einde was niet al te chaotisch .
Enkel mijn Engels kon wat beter bij de aankondiging van de mannen van fantasy interactive .
Maar al bij al mocht ik dit een geslaagde presentatie opdracht noemen , waar ik menig goeie reacties van speakers en publiek ontvangen heb .

Hier zal gaan slapen met een gerust hart voor u , mister wham bam Bram .

Hopelijk kan ik morgen voor jullie een even gerust rapport schrijven over mijn stand up optreden .

Geen opmerkingen: