maandag 21 mei 2007

greep uit de week 4


Jaja lieve kijkbuiskinder , het is weer maandag , dus tijd voor .......
Inderdaad ik hoor het jullie allemaal luidkeels roepen "greep uit de week" .
Het is inderdaad stil geweest deze week op mijn blog , nochtans heb ik vele uurtjes achter de computer doorgebracht . Mijn vingers zien blauw van op het toetsenbord te tokkelen. (want de inkt loopt eruit ).

Het is bijna zover , die 7 juli komt zeer snel dichterbij , en de tevredenheid van mijn teksten is toch een beetje gezakt , maar hey I JUST GONNA P!MP MY LINE'S en da komt wel allemaal in orde .Maar nu naar de orde van de dag , wat is dit weekend allemaal gebeurd !!!!!!

Een weekend begint meestal op vrijdag maar ik had al goed nieuws op woensdag .
Ik heb er een leerling bij , petra , een 16 jarig spring int veld die zich een weg aan het springen is in de comedywereld .
welkom in mijn klasje petra .....

Vrijdag was er dan improvisatietheater in het tinnepot in Gent
Naar aanleiding van dat optreden werd ik om 18 uur verwacht in de radiostudio's van urgent fm waar er een interview afgenomen werd om promo te maken voor dna , niet alleen voor die avond maar ook voor .............
"DNA IS 4 MAAL TE ZIEN OP DE GENTSE FEESTEN"
En dit gaat door in de Mineral !
U hoort het goed , info daarover volgt nog op deze blog en op de site van 123 comedyclub .

Dan het uiteindelijke optreden was best wel te doen , iedereen heeft zich kostelijk geamuseerd , zowel op het podium als in de zaal .
Buiten een paar grote basis fouten hier en daar liep het allemaal wel lekker .
En ik moet zeggen mijn tweede presentatie was nog niet zo opperbest maar het was in elk geval al een heeeeeeeeeeeeeel stuk beter dan de vorige keer .

Zaterdag was de afspraak in Sint truiden waar ik een reklame filmpje mocht opnemen .
Mijn tegenspelers waren ,een heel klein schattig meisje en een nog veel kleinere en schattigere puppy .
Ik dacht da gaat hier veel take's per shot kosten want het zijn
Niet de gemakkelijkste tegenspelers maaaaaar......

het werd een succes en het stond er ongeloofelijk rap op , ongeveer vijftien verschillende shots in minder dan vier uur .
De puppy was na twee uur al heel moe en mocht naar huis vertrekken .
(hij was nog niet ouder dan 26 dus kon nog genieten van zijn go pass).
Wat ik geleerd heb die dag van mijn jonge tegenspeelster ,is de HUKKEL BUCK .
Een dansje dat ik niet kende en zelfs niet weet hoe ik het schrijven moet .
(Maar het is een veel properder dansje dan het klinkt )

Dan rap naar Antwerpen gereden waar ik nog een paar afspraken had .
En in Antwerpen een paar enorm toffe nieuwe mensen leren kennen .
Das altijd leuk hé .

En dan na heel laat in mijn bedje te zitten was er zondag nog repetitie van dna .
Waar ik wederom veel bijgeleerd heb .
Jaja impro is iets dat ge dus zwaar moet onderhouden of je verliest al je veren......

En da willen we toch niet hé ....

En er was nog een nieuwtje deze week ...
In september en oktober zijn er improvisatielessen met als leraar ......µ
Deze gaan door te Nieuwpoort .
Info voor de mensen die dit willen volgen zal je ook terugvinden op deze blog of op de site van open doek .

En als laatste , mocht een biljartstok ook een wekker zijn dan zou hij jullie
allemaal wekken met het volgende geluid

KEUKELEKEUUUU .........

Tot woensdag lieve lezertjes .

1 opmerking:

Jan-Bart De Muelenaere zei

Joepie, ik ben bezoeker 2222.
Jammer dat nieuwpoort zo ver is jong. :(