dinsdag 8 mei 2007

jaja het is zover.................lay down tragedy


Neem allemaal pen en papier en noteer in jullie agenda....

7 juli avantpremiere van lay down tragedy .
Yihaaaaaaaaaaaaaaa ...
Mijn eigen cabaretshow op punt gesteld en nu eindelijk toonbaar voor het grote publiek .
Deze voorstelling gaat door in de theaterzaal van zwevegem , heel leuke zaal waar plaats is voor 400 man , maar het belangrijkste voor mij is dat ik dat podium echt goe ken na 12 jaar daar jeugdtheater gespeeld te hebben . Bij een avantpremier moogt ge toch ook eens aan uzelf denken niewaar ?,?

En ik heb nog meer goed nieuws, er zijn nog een 150 tal kaarten die ik gratis wegschenk aan leuke mensen .70 via mij en 80 via één 123 comedyclub .
wat moet u doen ,mij een mailtje of berichtje sturen en zeggen met hoeveel man u zou komen . en vol is vol hé mensen , het is u enigste kans om deze show gratis te komen bijwonen , dus grijp u kans.

hopelijk zien we elkaar daar dan lieve kijkbuiskinder

8 opmerkingen:

Unknown zei

Aaight! Machtig, kga zeker komen kijken. Kzou zeggen, ik kom met 2 :p

Anoniem zei

Klinkt super!
Moesten er nog toevallig 2 plaatsjes zijn voor een slechte Kinepolis-FilmQuizzzer en vriendje dan zullen we er zeker bij zijn!

Successss ermee!

Petra Truant zei

Euhm geef je ook kaarten weg voor voor dezelfde show maar op een andere datum? :p

Jan-Bart De Muelenaere zei

Petra, gij komt en desnoods kom ik u van uw kamp op en af halen. (heb wel géne auto, ma kom)
Maar tis maar te raden dat gij daar aanwezig zijt. [boze blik]

Petra Truant zei

ai ai
hopelijk denkt bram er ook nie zo over :s :p
echt sorry jongens, t spijt me zeer...:(

eenentwintigenco zei

eenentwintigenco zal ook voltallig aanwezig zijn :)

Anoniem zei

Als ge voor mij nog een kaartje teveel hebt, kom ik graag eens af.
Eventueel samen met Steven Mahieu... dus eigenlijk zouden 2 kaartjes nóg leuker zijn :-)
Al weet ik niet of Steven kan, en dan heb ik natuurlijk een kaart over... Iemand een kaartje kopen?

Bram zei

gij zijt zeker welkom, eeckie .
kga kontent zijn van u nog nen keer te zien .
info volgt .

Voor de rest die via hier ook kaartjes gevraagd hebben .info volgt
greetz , een aan het opvullen met spanning bram